Back to work

Det var den semestern det. Två veckor var i min mening för kort och den senaste veckan för kall och regning.
Men första veckan var kanon då vi typ hela veckan låg på stranden med Camilla och Rickard känns det som och på kvällarna år god mat i trevligt sällskap. Sommaren blev väl inte riktigt som jag tänkt mig med tanke på Salmonellan men tack vara all ompyssling jag fått så är jag nöjd ändå. Nu är det i min mening bara två veckor kvar av sommaren sen är vi inne i september. Kräftskivor och födelsedagar (inkl min egen :)) avlöser varandra och så vips är vi inne i oktober.

Men lite jobbångest har jag allt. Det ska man väl ha? Iaf lite. Träningsväskan är packad så gymmet får besöka av mig imorgon efter jobbet. Matlådan ligger färdig i kylen. Allt är som vanligt igen. Förutom att jag och Nicklas är särbos och går och väntar på att få börja bygga vårat hus, så är allt som vanligt!

Igår fick jag förresten med mig Nicke på en promenad efter middagen. MYS!
Utsikten gör sig inte rättvis genom mobilkameran dock.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0