Födelsedagsfika och kräftskiva

Stig (Nicklas farbror) fyllde år i lördags så därför var vi nere i Trosa och hälsade på honom och Nina på deras sommarställe. Så himla fint! I början av sommaren byggde dom ett stort trädäck men pool och bastu på.





Efter fika och promenad fick vi gasa hem för att byta om lite snabbt och rulla ner till Andreas och Linda. Självklart blev vi lite sena men vi var ändå inte sist.
Andreas och Linda hade riggat med partytält och infravärme, dom har väl hört vad jag tycker om att frysa.
Även fast jag inte åt kräftor fick jag i mig en hel del. Linda hade gjort så goda pajer (hon har nu lärt mig tycka om västerbottenpaj) och en fräsch efterrätt på det.
Det var så trevligt så vi blev kvar till 3. Bra Minikräftis!




Imorgon är det bio med tjejerna. Wiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0