Kostigen

Igår var det middag på Kostigen. Alltid lika trevligt och livligt! Två barn som håller låda är vi inte riktigt vana vid hemma. :)

Carro hade lagat så god mat. Lax och grönsaker som hon la i folie på grillen. Och potatis som hon stekte på ute på grillen. Det får hon gärna bjuda mig på igen, kommer antagligen sno receptet av henne också.

Till efterätt blev det äppelpaj med vaniljsås. Eller vaniljsås med äppelpaj brukar det ju oftast blir. Jag hade med mig Kebabchips som vi fått av OLW på jobbet. Liam tyckte "babsipsen" vad lika gott som vaniljsås så han dippade chipsen i vaniljsås. Härliga unge!

Vi avslutade kvällen framför tvn. Liam slockna ganska snart och Adelia traskade mellan mig och Carro på golvet tills ögonen gick i kors och hon knappt kunde stå upp.

När barnen lagt sig satt jag och Carro med varsitt glas vatten i köket. Jag fick lockar i håret medans vi uppdaterade varandra om vad som hänt på byn. :)

Carro, du och jag har inte fastnat på samma bild sen 2006. HALLÅ?!





Kommentarer
Postat av: Carro

Fy fan vad dåligt! Det måste bli bättring på fotandet av oss! ;)

Det var jättemysigt att ha er över. Längtar faktiskt tills vi får komma över och härja hos er med. Tills dess får ni gärna besöka oss när ni vill! :)

2011-08-27 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0