Lite nytt

Jag kunde bara inte motstå dessa två ting när jag såg dom i butiken idag även fast jag inte ska handla massa saker innan huset är klart (ska väl kanske iaf vänta tills vi fått bygglov).

Fin ask som man kan ha på vardagsrumsbordet och gömma fula saker i typ fjärrkontrollen.




En stor fin nyckel som ska pryda väggen i hallen.


Och idag kom Nicke över och hälsade på och fick sig lite mat i magen. Det var roliiiigt! Imorgon är det fredag och då ses vi igen!

På lördag kommer också ett par (?) lass med grus till våran tomt så Nicke med grävmaskin ska fixa en provisorisk uppfart.

Imorgon förmiddag blir det premiär på gymmet. Har inte varit där på rätt många veckor nu pga av flytt och Salmonella, men eftersom Salmonellan är lika envis som jag och vägrar ge sig så vägrar jag att dom envisa bakterierna ska få mig helt ur form. Elakingarna har redan tagit 5 kg och en bh-storlek från min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0