Modig mamma i berg och dalbanan

I våras satt vi och pratat om grönan hemma när det kommer fram att mamma aldrig har åkt en berg och dalbana.
Det måste man ju någon gång uppleva tycker så hon lovade att hon skulle göra den här sommaren.
Så idag var det dags. Vi tog båten ut till grönan och gick runt en stund. Sen drog jag med mamma till berg och dalbanan och tyckte att det var dags. Men hon var tungen att gå runt att titta lite till.. Så vi gick en sväng till tills hon säger att "ja vi åker nu då så jag får det gjort".
Och vi åkte, mamma tyckte dock inte att det var lika kul som mig så min plan om att få upp henne i Twister sprack.

Så vi var alltså på grönan och åkte en attraktion, rekord! Men både jag och mamma var glada över åket.

Jetline

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0