Snart helg

Torsdag idag och jag tänker vara en riktig soffpotatis. Jag har ju tränat söndag, måndag, tisdag och onsdag så jag är värd det.
Mamma och pappa har dragit iväg med båten och snart kommer Nicklas hem från jobbet. Vi ska äta god mat och bara mysa. :) Eftersom jag varit sjuk så har jag inte lagat mat på 6 veckor men ändå står man med idetorka på ICA. Hur är det möjligt? Ringde Nicklas och fråga om hade några förslag "något snabbt och gott" säger han och det gjorde ju inte saken lättare direkt. Men det blir någ något med pasta iaf..

Imorgon är det fredag och jag slutar ett. Då ska jag direkt till frissan Anette som ska få klippa och slinga mig. Sen ska vi hem till Carro, Andreas, Liam och Adelia. Där får vi middag och Carro har säkert fixat någon god efterätt om jag känner henne rätt. Det var flera månader sen vi umgicks en hel kväll allihopa så det ska bli kul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0