Söndag

Vilken kväll det var igår. Det var super trevligt! Hade det inte varit för att Nicklas skulle upp och jobba idag hade vi stannat längre. Vi lämna festen vid ett men dom andra höll nog på några timmar till. Yoyo hade uppdaterat sin status på fejjan vid femsnåret. :)
Själv var jag pigg och glad imorse vid åtta när klockan ringde så jag gick upp och åt frukost med Nicklas. Sen tränade jag innan jag åkte ut till Kaggis. Har även hunnit hängt på Carros altan i några timmar på eftermiddagen.

Tack Fressan för en trevlig kväll!!






Tegelvretens pinglor och Martin.


Nu är det dags för ni vecka igen. Den här veckan kommer gå för gissar jag. Det blir väll träning iaf två kvällar. Bio en kväll med tjejerna. Kräftskiva (igen) på lördag och sen ville Carro och Andreas bjuda oss på middag på fredag, och det tackar man inte nej till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0