Ännu mera tak!

Vilka karlar jag har på taket.
Pappa och Andreas hjälper Nicklas idag så det går så snabbt. TACK!

















Och dom är fortfarande kvar, fast det är mörkt och kallt. Arbetsbelysningen är tänd och dom vägrar ge sig. Det verkar som att alla luckor bara SKA på idag.
Min pappa har tagit ledigt måndag och tisdag för att vara hemma och jobba med taket. Det kallar jag snäll pappa.
Han är precis som mig och går runt och oroar sig för både den ena och den andra och kan knappt sova på nätterna. "Bara taket är på och det är tätt så kan vi..." säger vi ex antal gånger om dagen.

Dagens besök:

Martin, Nettan och Camilla. Även Carro och barnen var förbi med fastnade inte på bild.

  


Stort grattis till Lilian som fyller år idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0