Halvdag!

Halvdag på jobbet idag eftersom Carro ville ha med mig på ultraljud. Vi var på Tittut och fick se Bebisen i 3D.
Så jäkla häftigt! Det var så tydliga bilder så det känns nästan som att man redan har träffat Bebisen.
Snäll Bebis var det som gärna visade upp sig. Alla fingrar och tår var på plats. Hjärtat klappade fint och det var en liten tröttis som låg och gäspade.

Kul att de helt enkelt!

Mitt mördar-pass på gymmet i måndag har satt sina spår. Träningvärken har äntligen gett sig med nått knas är det i min axel. Hoppas det släpper efter lite vila och värmedyna så jag kan börja träna på måndag igen.

Imorgon vankas det julfest med jobbet i Gamla Stan. Var i Skärholmen och lyckades hitta en klänning på Gina Tricot där jag hade ett presentkort sen min födelsedag.


Men jag vet inte om jag helt nöjd med den så jag får väl den gamla vanlig klädkrisen imorgon iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0