Fredag

Efter att jag låg magsjuk i lördags så känner jag väl idag att jag börjar bli människa igen. Fy sjutton vilket envist virus.

Hela vecka blev därför jättekonstig och jag längtar som aldrig förr till semestern.

Igår belönade jag mig själv med att beställa en ny dator. Så på måndag kommer det. JIPPI! Jag måste ju ha en egen dator nu när jag och Nicklas ska bli särbos. Särbos ja, jag kommer alltså bo hos mamma och pappa och Nicklas hos sin pappa. Så får vi sova över hos varandra. Kommer nog kännas ganska konstigt men det är ju under en kortare period så vi ska nog överleva. :)

Vi kommer väl antagligen flytta ut redan i slutet av denna helg. Kvällarna efter jobbet nästa vecka vill jag ha till städningen så jag är klar med allt på fredag nästa vecka när jag går på semester.

Planen just nu är att jag och Camilla åker upp och hälsar på Zara nästa helg så jag bara MÅSTE vara klar med städningen för sen på måndagen är det infyttning för dom nya.

Idag tänkte jag smyga hem vid elva och börja köra grejer. Det är ju iofs inte så mycket kvar nu, man är ju rätt välplanerad! :)

Imorgon blir det antagligen Gröna Lund med tjejerna. Hur kul är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0