SEMESTER

Åååååh jag är så lycklig för nu har jag SEMESTER!
Som jag har längtar som senaste veckorna (läs: månaderna). Och nu är i princip allt klart i lägenheten. Det ända som är klar är det som ska till soptippen, det ska Nicklas vara så snäll och fixa imorgon.

Vi är helt slut nu så det ska bli så skönt på måndag när vi varit och lämnat nycklarna så vi kan lämna det bakom oss och njuta av våran lilla semester.

Imorgon åker jag och Camilla till Zaras husvagn i Öregrund. Det ska verkligen bli skitkul men vi får väl se vad man tycker om campinglivet på söndag. :)
Hoppas det blir bra väder bara annars får jag väl passa på att slå tjejerna i yatzy eller nått.


Vad nästa vecka har att bjuda på återstår att se. Vi tänker iaf inte boka in oss på något utan ta dagen som den kommer. Blir vädret fint håller vi oss utomhus på hemmaplan. Blir det skitväder tar vi bilen ner mot Danmark/Tyskland ett par nätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0