Hus

Igårkväll träffade vi vår säljare på Hudikhus och skrev kontrakt på huset. Wiiihooo!

Dom lovade att snabba på lite med våra handlingar innan dom stänger för semestern. Så redan i nästa vecka kommer vi antagligen att få det vi behöver för att skicka in ansökan till bygglovet.

Efter jobbet måste jag åka ut till tomten och försöka mäta den och sen skriva ner hur huset ska stå och i vilken rikting för att sen skicka det till Hudikhus. Och eftersom Nicklas ska iväg med jobbet på 5-kamp ikväll så ska alltså jag fixa det här. Vi skulle gjort det igår egentligen men vi rulla in på parkering här hemma 21.30 och då känndes det lite sent. Får väl ta mor & far till hjälp.


Ikväll händer också en annan kul sak som jag väntat i veckor på. Det är ju säsongspremiär av
"Sommar med Ernst". Mitt Favvoprogram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0