Spännande torsdag

Nybyggnadskarta beställd och nu ska det blir spännande att se hur lång tid kommunen behöver för att fixa fram en sådan. Ännu mer spännande ska det bli att se hur mycket det kostar...

En annan nödvändig sak jag fått gjort idag, Adressändring 430 kronor, SPÄNNANDE!
Det fick mig att fundera på hur mycket pengar jag har bidragit med till det företaget, har ju flyttat några gånger.

Men att träffa Linda ikväll var spännande på riktigt. Vi hade mycket att prata om, som vanligt! Och på måndag blir vi arbetskollegor i ett par månader framöver. Det ska blir sjukt kul! :)

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen vänta på att min älskling dyker innanför dörren, spännande!

 

Imorgon får vi tillträde till tomten. Måste införskaffa en flaska skumpa under dagen så vi kan fira lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0