Lördag

Började dagen med att springa (okej vi gick lite också) 6.5 km spåret vid Harbrostugan men Camilla. Vi var båda lite trötta och sega med det gick rätt bra ändå. Vi har ungefär samma dåliga kondition så vi är ett bra team. :) Den enda nackdelen med att spring med henne är att man vill prata också, vilket är väldigt jobbigt, att springa och prata samtidigt alltså. Man får försöka låta blir annars dör man väl av syrebrist vilket vore tragiskt!

Sen blev det lunch hos mamma och pappa. Vi tog en sväng upp på tomten och ställde in två brassestolar i friggan så jag har något att sitta och sola i när Nicklas jobbar, hihihi!

Nu ska jag sätta mig med planritningen på huset vi är intresserade av och fnula lite. Köket känns inte helt perfekt som det är just nu.
Sen hoppas jag att min sambo jobbat klart snart, klockan börjar bli kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0