Fredag

Efter jobbet åkte jag (som vanligt) till Tegelvreten på fredagsfika hos Liam. Hans mamma och syrra fick också vara med.




Sen var jag och Nicklas uppe på  tomten och mätte om det huset vi hittat nu får plats. Det är viktigt att huset står åt rätt håll till solen tycket jag, så inte altanen hamnar i skuggan. Men det är så svårt att tänka sig hur det blir efter att vi tagit ner massa träd och sprängt.
Just nu lutar det nog åt Hudikhus. Det är en "nyhet" hos dom vilket innebär att det ännu inte finns något visningshus men eftersom jag var inne i ett liknande på Nybygget, fast mindre, så har man ju ändå lite känsla på det.

Nej, nu ska jag förbereda kvällens Tacos. Sen ska jag tvinga Nicklas att rensa bland alla dvdfilmer, det kan inte vara möjligt att man måste behålla alla?!

Trevlig helg till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0