Onsdag eller?!

Det är alltså inte onsdag idag, utan tisdag. Var bombsäker på att det var onsdag imorse. Tog fram mina onsdagskunder och när lagergubbarna frågade om jag hade mycket att göra idag svarade jag såklart "jaa som en vanlig onsdag..." ingen svarade och jag gick glatt vidare med min frukostmacka. Inte fören någon sa något om tisdag gick hissen upp. Men men imorgon är det iaf onsdag eller man kan ju kalla det fredag eftersom man är ledig på torsdag. :)

Imorgon blir det lite träning efter jobbet sen grillning och ett dopp i poolen hos mor och far. Och på torsdag hoppas jag att Nicklas INTE ska jobba utan spenderar dagen med mig!

Det blev en kvällpromenad i vackra Kaggis ikväll.. Gud vad jag längtar tills vi flyttar.



Igår hittade jag också en studentpresent till Linn. Och på tal om det måste jag ringa och kolla så Martina är på plats i Hagfors den helgen, det blir ju antagligen lite raj-raj på fredagen. Inte party utan Martina, det är en sak som är säker!

Nu är det snart natti och sen är det onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0