Söndag

Stort grattis till världens bästa Linda som fyller år idag!

Igår bjöd hon in till kalas. Vin, tårta och Jockes egna jordgubbssmootiedrink (!) stod på menyn. Det var iaf en super trevlig kväll men vid tolv kände jag att sängen hemma kallade så älsklings-Nicklas kom och hämta mig. Jag undrar hur länge resten höll på?


Idag har jag hunnit med att fira både min egna och Nicklas mamma. Men det jag är mest nöjd med idag är rensningen av förrådet. Det är ju sjukt tråkigt med så skönt när det är klart! Har fått ihop massa saker som jag tänkte försöka kränga iväg på loppis nästa helg, hoppas jag får med mig någon på det bara. Är inte så sugen på att stå där själv..

Förresten är borrhålet hittat på tomten.. En rätt viktig detalj så det känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0