Söndag

Åh vilken härlig dag jag och Camilla hade igår. Halv elva var vi på Refresh dag spa och då var det bara att svida om till morgonrock. Jag hade bokat en helkroppsbehandling och det var så himla skönt.
Sen gick vi tillbaka till stan och var nere och heja på Zara som jobbade denna soliga dag. Tog tunnelbanan till söder och parkerade oss på Snaps. Där satt vi och babbla och vips så var klockan 17.30 och Zara gjorde entre.

Härligt dag som avslutades hos Lena och Jani med god middag och lite bubbel. Är lite avis på dom som nu sitter på flyget till Spanien. Hoppas som får det underbart iaf.

Nu ska jag smörja in mig med lite solskyddsfaktor sen är det dags för morgonpromenad runt Vårsta med Carro + familj, japp hela familjen, tom Anderas verkar ha vaknat till liv! :)


Fina Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0