Då lider även denna helg mot sitt slut.

En helg som jag och hjärtat spenderat nästan varenda minut ihop.
Igår var vi på IKEA (tro det eller ej) och kollade på kök. Oj vad det är svårt att få ihop det. Man vill inte stå där sen i sitt kök och tycka att det är för litet.
Sen åkte vi hem och fikade med Nicklas mamma och pappa och blev sittandes i ett par timmar med varsin kaffekopp och massa babbel om allt från himmel till jord. Mest om kök dock och alla var nog rätt sugna på ett nytt kök efter det.
Vi hade skrivit "hämtmat" på menyn och det utvecklades till hemkörd pizza. Har inte ätit pizza på väldigt länge och för en gångs skull så klarade min mage av det. :) Rundade av kvällen i soffan men Så mycket bättre och sen låg iaf jag och planerade kök i sängen halva natten...
Idag har vi mätt ut höjden på grunden så det är förberett tills sprängaren kommer. 
Jag gav mig själv ledigt efter en stund när jag höll på att frysa ihjäl istället gick jag in och sydde klart en duk jag hitta tyg till hos mormor. Blev jättefin men jag var tungen att bli förbannad på symaskinen ett par gånger, såklart!
Sen har vi suttit och planerat kök på IKEAs hemsida i flera timmar. Vi blev inte klokare av det. Eller jo lite, vi har kommit fram till att vi gör ett större kök än vad vi tänkt innan. Imorgon åker jag till IKEA och försöker få lite hjälp. Vi måste ha det klart ganska snart så Nicklas vet hur han ska dra rören i grunden.
Ja det var väl det. Bra helg med andra ord.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0