Fredagsbak

På jobbet har vi varje fredag Fredagsfika.Vilket innebär att vi har ett rullande bakschema. På fredag är det återigen min tur att ta med något hembakt till kaffet. Man bakar bara var sjätte vecka och det låter ju inte så farligt. MEN veckorna går så fort och varje gång tänker man att "var det inte precis min bakvecka, eller?".
Nu ska jag alltså komma på vad jag ska baka den här gången. Enda regeln är att det måste vara hembakt. Sen finns det vissa som tycker att det borde finnas en regel att det inte får innehålla russin och banan men det är än så länge en oskriven regel.
Jag har tidigare plågat mina kollegor med olika sorters kladdkaka (det är lätt och ALLA giller det) men nu måste jag förnya mig lite.

Kanske saffranssnäckor? Eller mandelkubb? Cupcakes vore gott. Eller ska jag kanske bara slänga ihop en kladdkaka...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev det? :)

2011-11-04 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0