Helgens arbete.

Lördag

 Nicklas hade hjälp fram till tolv. Och jag kunde gå till Tytti på ljusparty och lunch.
Tre hjärnor mäter ut grunden.



EN RIKTIG KOMPIS!

Efter lunch hoppade även jag i arbetskläderna och gick ut.

Paddan är framme.

Dränering runt huset och rören som regnvattnet från stuprören går igenom.

Jag och vattenpasset kollar så det är rätt fall.


Vid halv sju var vi klara för dagen. All yttre VA var nere och även Radonslangen. Fy vad bra vi är!


Söndag

En liiiten sovmorgon behövde vi båda. Speciellt jag som träffade tjejerna på lördag kväll.

Men sen var goda vänner på plats igen.

Göran lägger ner singel, Andreas krattar ut och Nicklas går efter med laser för att se att det blir rakt.

Bra team.

Sen åker paddan fram igen.

Första blocket på plats!!


     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0