UPPDATERING!

Efter att fått lite påtryckningar från vissa (läs; Linn och Linda) så får jag ta tag i detta.

Det har varit så mycket den här veckan att jag helt enkelt inte hunnit skriva här.
Nicklas har varit ledig från jobbet den här veckan för att bygga grunden. Materialet till grunden är levererat och även en jäkla massa grus. Igår hade vi en utsättare på plats och det visade sig att vi tänkte liiite fel med placering av hus med det verkar lösa sig. Så hela helgen kommer vi bygga grund. Eller jag springer väl mest runt och tar kort.
Fredde fixade så vi har el på tomten nu så belysning är uppsatt för sena arbetsdagar.
Idag är också sprängaren på plats ett par timmar för att fixa det han slarvade med förra veckan. Eller slarva och slarva, det var väl kanske lite svårt att se hur det egntligen blev när det låg så mcyket berg överallt. För vi är faktiskt väldigt nöjda med sprängningen iövrigt.
Vår KA var ute och träffade Nicklas igår och han tyckte att det såg bra ut och att vi hade koll på bitarna. Känns bra!

Jag bjussar på lite bilder senare!


Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Wohoo det händer grejer! :D Kommer förbi imorrn o kollar läget! :)

2011-11-26 @ 18:59:38
URL: http://lindasmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0