Gårdagen.

Vi hade så mysigt igår. Vi var framme vid 5 och gick ner och satte och i baren vid halv 7. Dom hade gjort så fint där med olika soffgrupper, riktig vardagsrumskänsla. Vi satte oss i varsin skön fotälj framför brasan. Vi bollade ideer och planerade fram till 21 då vi kom på att vi var ju faktiskt tvungna att äta middag också. Hamburgare med pommes blev det som fick bra betyg av oss båda.

Hotellet var mycket mysigare och finare än vad Scandic brukar vara. Det brukar ju alltid vara rent och snyggt på Scandic men det är alltid för mycket standard över det hela. Men det är hotellet hade definitivt det lilla extra. Det som var minus var att det var för varmt på rummet men det gick inte att sänka värmen. Jag gillar värme men tyckte faktiskt att det var för varmt och Nicklas kunde inte ens ha täcket på sig.
Men i det stora hela kan jag rekommendera er om att bo på Scandic Nyköping City om ni vill komma bort ett dygn.

Imorse vaknade jag vid sju och hade ont i halsen och kände mig febrig. Nicklas har fått tag i någon hosta som inte vill ge med sig så någon sovmorgon blev det inte. Med fruktost i magen så checkade vi ut halv tio.




image description



Perfekt slut på en perfekt fredag. Som för övrigt innehöll jobb till ett och sen en lång fredagsfika med bästa Carro + kids.


Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Åh va mys det lät!!!

2011-10-28 @ 15:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0