Geolog

Senaste nytt är att en geolog måste komma ut till tomten och säga att "ja, vattnet rinner vidare ner i marken". 
Och efter många om och men idag så har jag lyckats charma geologen Therese som klämmer in ett besök hos oss imorgon bitti redan. Hon var jättetrevlig när jag pratade med henne på telefonen idag och förstod hur bråttom vi har. 
Så imorgon kl 9 så ska jag guida Therese på tomten så får vi se vad hon säger.

Jag vågar inte ens tänka på vad vi ska ta oss till om hon säger att vattnet inte rinner vidare som det ska. 

Jag och Nicklas började kolla på ny bil också. Man blir ju så sugen men man kanske borde vänta eller så spelar det ingen roll om man köper en före eller efter huset är byggt..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0