IDAG ÄR DET SPA

Idag ska vi på Skogshöjd SPA. Så om ungefär en timme kommer Carro och hämtar upp mig sen hämtar vi resten i Vårsta.
Dags att göra sig klar med andra ord.



Jag och Camilla ska skämma bort oss i en duo-behandling.

DUO-kur, 70 min.

Upplev en härlig behandling tillsammans med en god vän. Kuren bjuder på kroppspeeeling massage, skalp massage, ett skönt värmande bad, i badet njuter du av en härlig fruktdrink samt avslutande bodylotion.

Sen blir det middag på stan med min härliga tjejer!

Senaste nytt på byggfronten:
Igår fick vi också vårat bygglov i handen. Känns tryggt med tanke på att vi skrev på kontrakten får husleveransen innan vi fårr bygglovet i handen. Det kunde faktiskt hänt någon med bygglovet och då hande det inte varit kul om huset var påväg. Men nu löste sig allt precis som det skulle. Man måste chansa lite här i livet!
Ak hjälpte Nicklas att köra hit en stor kompressor igårkväll. Den ska nu användas till att blåsa av berget. Det måste vara rent när sprängaren kommer och ska göra sitt jobb så det inte flyger massa lösa föremål.
Nicklas ska också träffa en till sprängare på tisdag och se vad han säger och vad han ger för pris. Så vi tar in två offerter och väljer sen efter det.

Det vi måste fixa innan byggsamråd på kommunen är:
-Byggfelsförsäkring
-Färdigställandeskydd

Så det är vad jag ska födjupa mig i imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0