Röjning på tomten.

Vi har fått bygglov!
Jag antar att ni inte tror mig men det är faktiskt sant. Igår fick jag ett muntligt ok från vår handläggare och han ska bara skriva ihop rapporten sen är det helt jätte klart.
När vi fick reda på det igår så ringde vi Mats på Hudikhus och imorgon ska vi träffa honom och skriva dom sista papprena. Så nu kan jag meddela er alla om att vårat hus kommer och sju veckor, paniiiik! Men fysjutton vad glad jag är och Nicklas stressad.

Så när vi kom hem från Nyköping imorse bytte vi om och gick ut och började röja ris och grenar och tända en brasa.

Vi har lite ved att såga.


Nicklas river dasset som mer fungerat som grillförvaring.






Jag var eldvakt i mina sponsrade arbetskläder. Tack AK Schakt!




Vila lite framför brasan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0