Skogshöjd SPA

Har ju helt glömt bort att berätta hur jag hade det igår.
Bra, såklart! Men behandlingen jag och Camilla valde var inte riktigt som vi tänkt oss.
Vi trodde att vi skulle sitta i varsitt bad brevid varandra men en fruktdrink i handen och med avslappnande musik i bakgrunden. Och att vi sen skulle få kroppspeeling och massage samtidigt.
Men så var det inte.. Vi var i samma rum men första skulle en få bada och den andra massage och sen bytte vi.
Så jag hoppar ner i kur badet medans Camilla lägger sig på bädden. Badet är alldeles för varmt och bubblorna extrema. Det låter som en flygplan som ska lyfta så vi kan inte ens prata med varandra. Efter en stund ber jag om att få bubblorna avstängda för jag håller på att svimma. Jag vill bara gå upp men är snäll och sitter kvar. Efter 30 minuter får jag äntligen gå upp men då säger kroppen ifrån. Jag får sitta på en stol med yrsel i några minuter och Camilla skickas ner i badet. Tillslut känner jag mig piggare och får då massage och kroppspeeling. Sen är det hela slut och vi släpps äntligen ut ur det varma rummet, med huvudvärk.
Riktigt så illa som det här låter var det inte. Om man inte tänker på kurbadet så var allt fantastiskt. Vi hade verkligen mysigt och vi kommer absolut åka dit igen men då tar vi en annan behandling för på själva spaområdet finns det inget att klaga på.

Efter några sköna timmar där gick vi ner på stan och åt middag. Det blev många goda skratt innan vi rullade hemåt vid tio-tiden lagom mosiga efter all värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0