Grattis till mig..

..i förskott iallafall. Nicklas mamma och pappa har firat mig ikväll men middag och efterrätt. Alltid lika trevligt att umgås med dom. Och jag fick en så bra present, presentkort på NK. Presentkort är perfekt nu när man inte har något eget hem och inte har plats för massa prylar. Men lite plats i garderoben kan man alltid hitta.

Tack snälla Lena och Jani!

Nu har jag parkerat mig i soffan och hamnade framför Lyxfällan. När vi var i Hagfors i juni såg jag och Martina hela tv-teamet när vi var uppe på stan en sväng. Och det är det avsnittet som går ikväll. Det låter så konstigt att höra den dialekten på tvn. Längtar lite extra efter alla där.

Imorgon är det fredag. Yeeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0