Möte på kommunen

Ringde till kommunen imorse och frågade vem som var vår handläggare, eftersom chefen där sa att vi skulle ha en handläggare from tisdag den 20, alltså igår.
Fick då prata med vår handläggare Rang som granskat vårt bygglov och kommit fram till att vi bestrider reglerna på två punkter. Det ena gäller byggarean och det andra höjden.
Han ville att jag skulle komma in på ett möte på måndag. Det är alldeles för sent sa jag så det slutade med att jag ska vara där idag kl 11.

Känner mig lite nervös. Byggarean bestrider vi tydligen bara pga vår farstukvist så då är det väl bara att plocka bort den. Värre blir det med höjden. Den kan man ju inte trolla bort. Vi får väl se..

Jag uppdaterar er senare i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0