Skanssundet

Vi skulle egentligen gå på bio igår. Men det var så fint väder och alla filmer gick så sent
(nu lät jag säkert gammal) så vi åkte ner till Skanssundet och åt middag på Bistron istället. Dom stänger nästa helg så vi tyckte att det var kul att åka ner och äta middag där en sista gång för säsongen. Det var lite kyligt med det gick att sitta ute ändå under den blå himlen. Helt vindstilla och höst i luften. Underbart men väldigt vemodigt för jag vill inte att det ska bli höst.






Dagen idag har jag spenderat i Tegelvreten med Carro och Adelia.
Vi satt och babbla i typ 3-4 (?) timmar sen var det dags att åka hem och få lite middag i magen för ikväll ska vi till Linda.



Det är inte alltid lätt att fånga den här damen på bild.. :)

     


Jaha nu är det dags att göra sig lite snygg för kvällen och sen slänga ner en flaska "Fresita" i väskan och bege sig mot Linda.

Håll en tumme för att Nicklas vill hämta mig ikväll.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0