Söööndag...

Söndagsångesten har krypit sig på och jag känner ingen lust till att gå upp när klockan ringer imorgon. Men som vanligt har jag haft en bra helg som, som vanligt, var för kort.
Det var mysigt att träffa tjejerna igårkväll och nu har vi båda spa och födelsedagsfirande att se fram emot dom närmaste veckorna.

Efter frukosten imorse åka vi till Nicklas mamma en sväng och tog en promenad och fika vid Vinterviken. Himla härligt! Det bara måste vi göra om inom en snar framtid.



Lägg märke till Lindas skåp. Hon har gjort det själv. Skitfint! Och den fina klockan jag fick av henne i födelsedagspresent. Jag gillade verkligen den. Den är så skönt att kolla på så jag kollar på klockan mest hela tiden.

Tack snälla Linda!


Och jag som inte skulle kolla på Idol i år satt självklart klistrad framför tvn ikväll. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0