Zara och Sanna fyller år

Igår skålade vi för Zara och mig. Kanon kväll som vanligt!
Ingen kväll utan gruppfoto..

Camilla, vad göööör du? :)


Tack kära vänner för fina presenter! <3


Klockan ringde 6 imorse, då var jag inte pigg. Men en smörgås i magen och ett kaffe från Statoil så var jag mig själv igen. Vi åkte till Hammarby där Nicklas skulle hämta grävmaskinen och eftersom det tar ett tag att köra den hela vägen till Kaggis så ville vi vara ute i god tid. Nu är det full rullians på tomten. Taxen kör skyttetrafik med trakor och släp så snart är vi av med allt ris. Det är så roligt när det händer något!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi kommer över imorgon(söndag) och inspekterar! :)

Puss och tack för igår!

2011-09-17 @ 20:59:15
Postat av: Camilla

Jag missade att ni andra var seriösa ;) Jag vill oxå komma och kolla, kanske kan komma över en sväng o ta en prommis nästa vecka. Kram

2011-09-23 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0