Fortsatt målning!

Jag har målat idag med. Var och köpte en egen fuktmätare imorse så jag har koll. Tror att trät är fuktigare på morgonen så jag var osäker på hur dags jag kunde börja måla, men när jag testade strax för elva visade mätaren att det bara var att köra på.

Så idag har jag målat ena kortsidan och en del av baksidan. Synd bara att man måste stå i skuggan och måla.
Man fick ha en extra tröja på sig medans resten av gängen har gått runt i t-shirt. Jaja jag är iaf nöjd med dagen. Vid halv åtta tänkte jag gå på den andra kortsidan men insåg att jag var rätt trött och hungrig och gick in istället.
Imorgon blir det några timmars jobb sen ska jag hem och måla. Blir rätt besatt när jag har ett projekt.
Om ni undrar varför jag lämnat övervåningen så är det för att jag är så höjdrädd. Mamma har dock lovat att göra ett försök "det är ju inte så högt" ja vi får väl se.







Nicklas har fortsatt (bråka) med OBS-skivorna. Jag har allt hört ett par svordommar innefrån idag. Hade säkert underlättat om han haft en tredje arm.



Vad tycker ni? Tror ni att det blir bra med vitt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0