Kommunen ställer in!

Imorse skulle kommunen göra ett arbetsplatsbesök hos oss. Då skulle, förutom kommunen, vår kontroll ansvarige och jag eller Nicklas närvara (nitlotten föll på mig). Så när jag är på väg hem från jobbet och är ungefär i Vårsta ringer Nicklas för att han har precis fått återbud från kommunen, 25 minuter innan bokat tid. Vår kontrollansvarige stod redan på plats så jag åkte gem och mötte upp honom iaf. Men detta är tredje gången dom bokar av.
Till saken hör att om vi hade bokat av mötet senare än en vecka innan så hade dom debiterat oss 3000 kr. Men dom fick ringa 25 minuter innan...
FY SKÄMS!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy fan vad dåligt. Det tycker jag gott att de kan ersätta er för. Kram till er och bulan. En månad sen är ni halvvägs till bebismys! Puss

2012-04-03 @ 17:15:58
URL: http://kostigen.blogg.se/
Postat av: Linda Helsing

Fy fan vad dåligt!! Vad hade dom för ursäkt då?? Sopor!!

2012-04-03 @ 21:18:24
URL: http://lindasmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0