Packad och klar!

Nu är det läggdags eftersom klockan ringer 2.30.
Dagen blev inte riktigt som planerat eftersom mamma och pappas vattenpump helt plötsligt sa upp sig. Inget vatten i kranen alltså. Väldigt passande, och inget mekaniker kunde komma på direkten.
Så det fick bli middag på Kassmyra kiosken och dusch hos Nicklas pappa efter att vi roddat med bilar.

Nu är jag iaf redo för semester! :)

Imorgon har vi nio timmar och 20 minuters flygtid framför oss. Jag gillar verkligen inte att flyga. Men det är väl värt det när man kommer fram.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Carro

Då passar jag på att önska en trevlig resa, för jag hoppas att jag får sova lite i natt när du tvingas upp. Hälsa hela familjen, njut och se till att ha massa kul att berätta när du kommer hem. Puss

2012-04-11 @ 23:35:16
URL: http://kostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0