Sista dagen!

Idag är det sista hela dagen här på Kap Verde och ångesten börjar krypa sig på. Känner mig inte alls sugen på att återgå till jobb och husbygge. Kanske lite för kort ledighet för att känna sig utvilad.
Idag blir det stranden. Den är underbar fast lite stora vågor när man ska i och upp vilket både mamma och Nicklas har fått erfara. :) jag brände baksidan av benen igår och skinkorna alltså är det inte så skönt att sitta ner. Hoppas det går över innan flygresan. Har bränt mig fast jag haft hög solskyddsfaktor och så känslig brukar inte jag vara. Undra om det har med graviditeten att göra?! Magen är iaf skyddad för den känns onödig att exponera allt för mycket i sol.
Nej nu är det dags att gå upp. Frukost 7.30 sooom vanligt.
Förresten ligger vi tre timmar efter svenskt tid. Fattar inte riktigt hur det kan gå ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0