Linda och Jockes bröllop

Bröllopet igår var fantastiskt!
Jag tror faktiskt att även brudparet håller med mig när jag säger att det var över förväntan. Ingenting kunde varit bättre.
Vi vaknade till klarblå himmel, prästen var en mysfarbror, maten och personalen på Enskede Värdshus var super, roliga och rörande tal avlöste varandra, jag stod på dansgolvet till kl 1 och bäst av allt, dom sa ja till varandra!
Idag såhär dagen efter så är jag sjukt trött i benen, känner mig lite dagen efter även fast att det är alkoholfritt för mig och jag har fortfarande svårt att förstå att Linda är en fru.
Carro agerade bröllopsfotograf och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Finns flera hundra bra bilder och här kommer några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0