Nettan & Jimmies bröllop

Igår var det våra vänner Nettan och Jimmies tur att säga ja till varandra.
Dom var så fina. Nettan har gjort ett otroligt jobb med att planera ihop dagen med hjälp av tärnor och bestmans.
Nettan har ett öga för detaljer och det var nog inte bara jag som var imponerad. "Shiit, snacka om att lägga ribban högt för er ogifta" hörde jag någon av grabbarna säga och jag kan inte annat än att hålla med.
Nu drar brudparet till Las Vegas och vi önskar er en trevlig resa och tack för igår!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack själv för att ni kom och fira med oss. Jag hade en jättebra dag. Stort tack också för det underbara Matteus-fatet. Superfint!!!

2012-08-20 @ 06:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0