Sa jag snö och storm?

Det här är helt galet. Jag hade en liten tanke på att klä på vagnen regnskyddet och rulla ut på en prommis med Stella. Efter att ha öppnat dörren och kollat läget så ändrade jag mig ganska snart. Stella blev nattad inne sen sprang jag ut och skottade lite. Och sprang och öppnade dörren för att lyssna så inte lillskit vaknat. Det blev bara en gång så jag tar mig ner till vägen. ikväll ska jag försöka skotta ut bilen, den ska ju in på verkstad imorgon.
Idag är det verkligen extremt. Jag har nog aldrig varit med om något liknande. Tänker på pappa Nicklas som nu får ta en natt på hotell vid Arlanda och flyga imorgon istället.
Lilla damen är gladskit idag. Lyckligt ovetandes om vad för skit som händer just nu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Å surt med flyget :( vart ska han åka?

2012-12-05 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0