Snö på väg!

Jaha då blir väl jag precis som många andra damer snart snöänka då det tydligen bara ska ösa ner från lunch idag.
Vi får se hur det går med morgondagens planerade julklappshandling. "Men du vet ju att jag brukar ju bli pigga av att vara ute och köra..." sa Nicklas när jag frågade om han verkligen trodde att vi skulle komma iväg. Ajo, du kanske är pigg för att ha kört på natten men du är piggare (och tålmodigare) när du sovit som du ska.
Igår var vi och handlade några klappar iaf och jag fick en ny vinterjacka av Nicklas. Dragkedjan på min peakjacka går inte att dra upp helt plötsligt och eftersom jag inte gillar den (den är kort i ärmarna och känns fruktansvärt osmidig på) så var det onödigt att lämna in den för byte av dragkedja.
 
Stella har börjat sova längre på morgonen. Hon brukar ju vakna vid typ 4 och är hungrig men det har hon hoppat över dom 3 senaste dagarna och sovit till mellan 7 och 8. Det kan vi vänja oss vid!
 
Stella i Bumbon.
Malte kan också sitta i Bumbon.
Nybadad tjej.
Mys i gymmet.
Lilla hjärtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0