Sömntuta!

Det är inte alltid lätt att förstå si på dom små. Stella somnade efter att ha ammats vid 18. Sov som en stock men jag väckte henne vid 19 men tanken att annars kan hon inte sova inatt. Hon var jätte trött och grät. Men med lite påfyllning i magen blev det ett bad innan läggdags och hon somna som en stock innan 21. Så man undrar ju om hon kanske hade fortsatt sova hela natten om jag inte väckte henne tidigare. Då hade jag fått en hel fri kväll att pyssla med mitt, men hur ska man veta...
Vi har varit på öppna förskolan idag. Det var vi och tre till där. Inte lika roligt för det fanns inte så mycket att titta på men vi fikade med en annan mamma och hennes dotter.
Ikväll har vi planerat lite inför jul, det blir inte som det brukar men det blir nog bra. Vi har nära och kära i vårt hus på jul och det känns bra, även fast vi kommer sakna några i år tyvärr.
Jaha undra och älskling kommer och lägger sig någon gång. Hans klocka ringer ju 4.15 så om jag vore han skulle jag vara rätt angelägen om att komma i säng. Men alla är vi olika! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0