Bröllop

När jag kom hem igår låg det ett rosa handskrivet kuvert adresserat till mig och Nicklas på köksbordet.
Man blir alltid lite pirrig i magen när man får något handskrivet tycker jag. Det är ju typ alltid något kul som ska hända.
Och lika så denna gång. Det låg en inbjudan till Nettan och Jimmies bröllop.

Så himla kul! I slutet av augusti (veckan efter Linda och Jocke) säger dom ja till varandra i världens finaste Grödinge kyrka.
Vi kommer, såklart, att vara där.

Så det blir alltså två bröllop i augusti och därmed TVÅ möhippor. Vilken sommar det lär bli.

En fråga bara. Börjar vi bli gamla? Folk springer liksom runt och gifter sig.

Nettans inbjudningskort imponerar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst var inbjudan fin! Roligt att vi ska gå på samma bröllop :)

2012-02-02 @ 08:06:05
Postat av: Anonym

Vad fint du skriver. Glad jag blir :-) Skojigt att ni vill komma, hoppas det blir en riktigt kul dag/kväll. Kanske du får se mig full för första gången också ;-)

2012-02-02 @ 08:39:03
Postat av: Nettan

Glömde skriva vem som skrev men du fatta nog ;-)

2012-02-02 @ 08:39:43
Postat av: Sanna

Åååååh det kommer bli så fint och kul! :)

2012-02-02 @ 18:59:54
URL: http://kaggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0