Kök beställt

Igår var jag och mamma som sagt på IKEA och beställde köket.
Vit kök i lantlig stil med luckorna som hete Lidingö.
Vi fick hjälp av en duktig tjej som hade några småtips som gjorde kökets planering ännu bättre. Hon gav även mig lite beröm och sa att hon inte hade mycket att anmärka på min planering. Alltid kul att höra!
Men köket kommer inte än på ett par månader om ni undrar. Vi ville bara utnyttja kampanjen, för varje 10 000 kr du köker kök får du 1 000 kr att handla annat för. Det bli ganska många tusen.

Annars fick jag permission av Nicklas från husbygget i helgen. Han har varit duktig och varit där några timmar både i lördags och i söndags. Han är klar med takisoleringen på övervåningen så nu är det utbyggnaden kvar bara. Stor frågan nu är hur vi ska värma upp huset. Finns ju några alternativ men vad är egentligen bäst?

Ikväll ska vi träffa Linda, Andreas och lilla Maja efter jobbet.
MYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0