Vintervit!

Mitt i svinkalla vintern tog Linda med mig till Sundby Gård. Det är där hon och Jocke ska ha bröllopsfesten. Tyvärr kom vi precis när dom stängde så vi fick inte komma in och fika.

Nu vet jag vart det ligger och kan bara ana hyr fint det kommer vara när det är sommar.

Väl hemma dök Linda i bröllopsklänningen. Och hjälp vad vacker hon var i den! Vit spetts med släp. Så klassiskt vackert.
Sen blev det massa babbel om inbjudningskort, drinkar, tärnklänning, buss till gäster mm.

Kommer bli ett grymt bröllop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh där var jag jättemycket när jag var liten! Lägerskola etc etc! Såå superfint!!! Kommer bli såå vackert med en så vacker brud!!! :)

2012-02-03 @ 22:49:30
Postat av: Linda H

Ja det va jag som skrev innan dårå! :)

2012-02-03 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0