Bloggtorka?

Det liknar nästan en bloggtorka här. Men det ska jag råda bot på. :)

Vi närmar oss helgen med stormsteg. Veckorna går så fort men jag antar att det går ännu snabbare när man har fullspäckat schema.
Träning måndag och idag och i tisdags jobbade vi i huset efter jobbet.
Jag hann även med en mysfika i pyjamas i Carros soffa innan läggdags i måndags. Fler sådanna kvällar, tack!

I helgen ska vi isolera. Vi får hjälp av mamma, pappa, tytti och Markku. Ska bli så himla kul och vi kör igång kl 8 på lördag morgon. Väderprognosen visar stor sol på löradgs så korvgrillning är ett måste!

Nicklas har meckat med bilen och lyckats fixa så det växlar och fixat handbromsen som glappade och hela tiden "låg i".

Imorgon ska jag gå på ett möte som kommunen kallar till angående kommunalt vatten och avlopp. Det planeras nu till vårt område så jag känner att jag måste gå på det och ta reda på vad som händer.

På fredag är det fredagsmys på flex med Camilla och Linda. Sen är det alltså helg igen. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja fler myskvällar i pyjamas för min del också! Det tycker jag om.

Hoppas ni får veta något positivt imorn på mötet och att bilen rullar på nu! Jag ska försöka komma ut för en uppdatering på söndag. Kanske en tidig frukostkaffetour i huset, om du är pigg efter lördagens slit :)

2012-01-18 @ 21:26:06
URL: http://kostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0