Jaha då var soffan på plats...

Och jag valde en i gult.


HA nu var jag roliga va?
Soffan är ju inte på plats och det är ju självklart inte gul.

Här kommer lite bilder från igår.

     

     

     



Idag har vi lagt alla spånskivor så nu har vi fått en andra våning. Jättekul att det är klart. Känns som att det hänt mycket under dagen när man kan gå upp också.
Mamma, pappa, Tytti och Markku har varit och hjälpt oss hela dagen. TACK!


       

  

Lena, Jani och Putte kom över och inspekterade.


Liten taklagsfest på eftermiddagen!


Hela härliga gänget!


Spånskivorna på plats.


Den roligaste dagen på tomten sen vi köpte den har varit idag. Det vi har gjort idag syns verkligen och det är roligt nu när jag kan vara med och skruva. Nu är det soffläge innan läggdags. Man blir trött av att bygga hus!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad fint det blir!! :)

2012-01-08 @ 14:08:01
Postat av: Leif i Ragnarök

I dag så fick jag (leif) en liten visning av Sannas & Nicklas hus, det kommer att bli jätte fint.

Va du är duktig Sanna kul.

2012-01-10 @ 18:41:30
Postat av: Sanna

Tack!



Jag är rätt nöjd själv faktiskt :)

2012-01-10 @ 19:58:07
URL: http://kaggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0