Strålande fredag.

Med ett leende på läpparna rullade jag från jobbet vid ett. Det är verkligen lyx att sluta ett varannan fredag.
Snö, solsken och -2. Om det nu måste vara vinter så är det såhär jag vill ha det.

Jag och Nicklas åkte till Uppsala för att titta på en bil. Nu får vi se om det blir köp efter att vi sovit på saken. Men det är inte den bilen vi skulle titta på som lockar utan en heeeelt annan.

Gaaah vad lätt det skulle vara om någon kunde lova att "den här bilen är bra, den kommer aldrig gå sönder utan finns där för att köra dig till jobbet, skydda dig bra om du skulle krocka och bara göra dig lite lyckligare i vardagen".
Men nu är det ingen som kan lova oss det så det är bara att ta ett beslut.

Så morgondagen ser rätt osäker ut just nu. Ska vi snickra, köpa bil eller kanske både och?
En sak som är säker är att kvällen ska spenderas med mina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0