Torsdagsfika!

Efter Body Balance passet åker blev jag upphämtad av Nicklas så åkte vi ut till Linda och Andreas för lite fika.
Nästan hela gänget på plats, några pojkvänner saknades runt bordet.

Linda hade bakat så goda cupcakes. Jag är egentligen inte så förtjust i det men hon hade gjort kladdkakemuffins. Mycket gott!
Tänkte ett tag sno med mig hela fatet hem eftersom det är min bakvecka på jobbet.. Men dom hade nog märkt det. :) Så istället fick jag göra mina arbetskamrater besvikna genom att ta med mig en burk med pepparkakor idag.

Jobb till 13. Lyx!
Sen ikväll blir det ännu ett pass på gymmet med Camilla. Nicklas skulle också köra ett pass men sen blir det nog en kväll i soffan.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina cupcakes ^^

2012-01-13 @ 08:07:19
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0