Träning och bilproblem.

Vi är så duktiga, Camilla och jag! Andra passet idag för den här veckan. I måndags köra vi Body Pump och idag CX Worx. Imorgon blir det Body Balance sen blir det vila restan av veckan. Om man nu kan säga att vi vilar när vi bygger hus...

Något som är tråkigt nu är mina bilproblem. Usch.. mercan håller på att säga upp sig helt. Det är massor av småfel på den men det värsta är att den nästan varje gång man ska åka iväg inte vill växla (det är automat så det är inte jag som inte kan växla). Då måste man svänga av vägen och starta om. Då brukade det alltid fungera förut men senaste veckan har jag behövt stanna och starta om flera gånger under samma färd. Igår när jag skulle åka hem så fick jag stanna 3 gånger mellan Vårsta och golfbanan men det fungerade ändå inte. Så jag fick åka i 45 km/h hela vägen hem. Tog Skanssundetvägen för att inte bli överkörd... Och inte nog med det så tar den in avgaser i bilen också. Inte så hälsosamt! Så nu måste vi kolla på ny bil. Inte det som står längst upp på listan över vad vi vill lägga pengar på nu men jag måste ha en bil när vi bor som vi gör. Mamma hjälper till nu och lånar ut sin bil. Tack gode gud för det!

Så nu är frågan; vad sjutton ska man köpa för bil?

(Jag har några krav. Det ska ha gått lite, billig och vara så gott som ny. Rätt färg är viktigt. och motorvärmare eller ännu bättre dieselvärmare vore kul. Fyrhjulsdrift tackar jag inte nej till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0