Sommarhetta!

Vi har längtat så mycket efter sommaren och nu när den väl är här så klagar vi. Inte för att vara sån men det är skitjobbigt att jobba när solen steker. Jag föredrar faktiskt mulet just nu men det vore ju inte lite fel att få lite färg för just nu är jag blek(fet).
 
Detta har hänt den senaste veckan!
 
Nicklas chef var ute med slangar så vi kunde pumpa ur brunnen och kolla vattenkvalitet och mängd. Mamma har målat en vägg och Jani lika så. Krister har hjälpt Nicklas att gipsa i "utbyggnaden" och så har dom reglat upp för väggen på övervåningen. Pappa har slängt ut den provisoriska trappen så nu hoppar vi upp och ner på stege tills den riktiga trappen ska in. Jag har fortsatt med spackling och målning. Barnkammaren är nu färdigmålad. Och därinne har jag ställt alla väggskåp som sen ska upp i köket. Fredde har varit ute och dragit el på övervåningen och det börjar nog blir klart nu.
Calle har varit en kväll till och hjälpt Nicklas med vindskivorna (se bloggvinkel på kranen nedan).
Den här veckan började med att vi beställde innetak så nu hoppas vi att leveransen går fort så vi kan börja med den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hjärtat! Vilket härligt ös ni har haft i helgen, det går undan! <3 Bamsekram till er som sliter, be Nicklas pussa på magen från oss ;)

2012-07-09 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0